מאת גדעון, אתר עין פקיחא
--
--
--
מטרת המאמר הוא לעשות סדר בעבודת האדם: בשם השם נעשה ונצליח - כי לצערי הרב היום ישנה מציאות גדולה של עבודה זרה מכיון שישנם הרבה אנשים היום שרואים ושומעים על כל תופעת "העבמים והחוצנים" וכתוצאה מכך הם מתפעלים מהנקודה החצונית ואינם מחברים את הדברים לשורשם - ומתעלמים מנקודת הפנימיות שכרגע היא בהסתר וידוע שכל הבריאה כולה מעשיו של הבורא התברך והנה ההוכחה: "עבמ"=ראשי תיבות - עצם בלתי מזוהה. והנה אם אני לא יודע את המזוהה אני יכול בלי כונה לנתק את נקודת האמת משורשה וכך אני נכנס לעולם הדמיון חושב שאני דובר ורואה אמת אך בנקודת האמת אני רחוק מהמציאות חי בשקר מוחלט והכי מצחיק שאני בטוח שאני צודק ואני חי את חיי בהבל שכזה.
--
ישנם היום עדויות רבות של צילומים המתארות ומתעדות את כל נושא החוצנים ישנם אנשים שחוו מפגש עם אותם ישויות שבהמשך נסביר מי הם ומה תפקידם בה"
--
ישנם אנשים שמתקשרים השם ירחם עם חוצנים - מער" ה-סא" והם בתוך טומאה נוראית לצערי והם חושבים שהם מיוחדים ונעלים מאדם - השם ירחם והנה מראיה גשמית כמובן שההתפעלות עצומה לראות ולחוות מראות מיוחדים שכאלו כאשר הנברא חי בטבע וכשרואה הנברא מציאות שלא מתקבלת על דעתו ההתפעלות היא גדולה מאוד ופה המקום להכנס לסכנת השקר והדמיון כי אנחנו אמורים לעשות סדר במציאות היום יומית שלנו בכל מה שקשור לניגלה ולניסתר שבחיינו
--
אכן יש חוצנים -אכן אנשים רואים חוצנים - מצלמים חוצנים -חולמים חוצנים- וידוע שישנם צדיקים שזוכים לראות בגלוי את מלאכי השם התברך הנקראים מגידים כמו גילוי אליהו הנביא וכנגדם יש את אותם אנשים שרואים את מלאכי החבלה הבריות המוזרות בסוד חוצנים ועבמים זה כנגד זה קודש כנגד חול - ובשל כך אנחנו לא מסוגלים לעכל את מה שאנחנו רואים והדברים יוסברו.
--
ואכן המראות של הצדיקים ברורים לצדיקים והמראות של החוצנים לא מובנים לרואה אותם ולצערי מכאן מתחילה העבודה הזרה ויש ללמוד לדייק ולהבין מה סוד זה כנגד זה - כאשר אין לנו את הדעת
- מי הם ?
- ולשם מה הם כאן?
- מה תפקידם בבריאה?
- ולשם מה הבורא נותן לנו לראות אותם?
- מה המטרה או מה הנסיון שלנו?
--
ידוע שכל מקרי - "העבמים והחוצנים"- כבר כתובים בספר הזוהר שנכתב לפני אלפי שנים ולצערי הרב היום מפרידים את הדברים משורשם וכך גורמים לפרוד מנקודת האמת והכל בחוסר דעת לא בכונה.
לא למדו אותנו - כאשר הנבראים רואים תמונה או פעולה חצונית ולא מקשרים את הדברים לשורשם וכך גורמים לפרוד ומפרידים את הבורא התברך מחיהם - מנקודת האמת- שאין עוד מלבדו- וכך עוברים על ב" הסעיפים:
1. אנכי הויה אלהיך אשר הוצאתיך מארץ מצרים מבית עבדים.
2. לא יהיה לך אלהים אחרים על פני.
--
כי אם אני מיחס כח לחוצנים בפני עצמם ואני שוכח מי ברא אותם אני מחטיא את המטרה. כי הכל נברא מאת הבורא התברך-הכל הוא אחד כאשר לרע או הטוב אין כח בפני עצמם הם שלוחים של הבורא התברך לצורך הבחירה הניסיון התיקון וקבלת השכר ויש ללמוד כי הכל אחד ואם אני מיחס כח לרע אז אני מפריד את נקודת האמת שבבריאה באומרי שיש את כח הבורא ויש את כח הרע וחס ושלום והנה אני עושה בלי כונה מחוסר דעת - ב' רשויות כאשר ידוע שהבורא הוא אחד ואין עוד מלבדו.
הטוב כנגד הרע או המשפיע כנגד המקבל או הזכר כנגד הנקבה או היום כנגד הלילה כל אלו הם ב' ההפכים שהוליד הבורא התברך שהוא אחד - בכך שלקח הבורא את אורו ועל ידי האור הוליד הבורא את ב' ההפכים בבריאה כדי לתת מקום לנבראים לבחור- לתקן - ולקבל את הטבתו כאשר ידוע שמטרת הבריאה היא להטיב לנבראיו ועל הנברא מוטלת המשימה לתקן את הבריאה בסוד תיקון הרצון מקודש לחול, מקבלה עצמית להשפעה ויש ללמוד- בעולם הזה לצורך תובנת הנבראים.
אור הבורא = מעל הטבע מקום התפשטות אנרגית האהבה שהיא כל הזמן תחת נתינה והשפעה ללא שינויי.
האור הוליד בטבע ב הפכים:
טוב - נקודת ההשפעה - הרצון להשפיע נחת רוח לבורא.
רע - נקודת הקבלה - הרצון לקבל בעל מנת לקבל לעצמי. שהנברא מסתכל בטבע הוא רואה רק ב' הפכים שחלק מהתיקון הוא ללמוד לחבר את ב' ההפכים לנושא אחד כאשר האור שהוא אחד הוליד את ב' ההפכים לצורך נתינת מקום לנבראים לצורך הבחירה והתיקון אם אני רואה את הבריאה בשני הפכים שזוהי ראיה שבאה מצד הטבע בלבד אני בעצם מפריד את המוליד מהנולד וכאן הטעות שאני מפריד את הענף משורשו שזה נקרא כרת - מלשון לכרות את הענף משורשו ואם אני כורת את הענף משורשו אני בעצם מנתק את עצמי מנקודת החיים וחי בסוד מת - הלך ולכן חשוב מאוד להבין מה המציאות שקימת בבריאה -יש ללמוד מהלב את האמת ולא לחיות בשקר או בחוסר מודעות - -
--
בבקשה מכם אחים ואחיות יקרים לא להקל ראש - בבקשה האור הוא חיים ויש ללמוד אך לקבל חיים . ועכשיו אני מבין שעלי לקחת את "החוצנים" שבחיי ולחבר אותם "לפנימים" כי הכל אחד. ולכל דבר יש מטרה בבריאה ויש ללמוד כי חטאים באים מחוסר ידיעה כאשר נאמר - "דע את אלקי אביך ועבדהו" ואם אני לא יודע את השם התברך איך אני אמור לעבוד אותו התברך. וזאת בשל חוסר ידיעה כאשר ספר הזוהר אומר שייסורים באים מחוסר דעת - חוסר מודעות שאין עוד עוד מלבדו .
--
לכן לקחתי על עצמי עול זה בעל מנת לעשות נחת רוח לבורא התברך שאין עוד מלבדו ורצוני בה" לתת לכל הקורא מאמר זה מקום להתבוננות בלב אל לב שכל מעשה "העבמים והחוצנים" הם תולדה של הבורא התברך ויש סיבה לכל דבר והדברים עמוקים. כאשר עלינו ללמוד את הקשר של העולם הרוחני הטהור כנגד העולם הטמא
שכל תולדות "החוצנים עבמים" -הם באים מצד השלילה
כנגד 7 ארצות שעולים
כנגד 7 מימדי הגיהנם
וכנגדם 7 רקיעי הקודש
דהיינו 7 היכלות הקודש.
הכל בעל מנת להראות לכולם שאין עוד מלבדו התברך אל אחד יחיד ומיוחד.
ודי ומספיק הגיע הזמן לנקודת האמת מספיק עם העבודה הזרה והנה בואו נקדש את שמו בעולמות כולם כי לשם כך נבראינו:
ספר הזהר הקדוש - תקוני הזוהר - מאמר 7 ארצות:
שבע ארצות הם - שבעה מימדים - שבעה מדורי הגהינם: - וכאשר חטא האדם הראשון בבת שבע שהיא המלכות הכלולה מ-7 ספירות - ירד אדם למדרגה הכי נמוכה במימד החשך ומיד נסביר בה".
ישנם 7 ארצות
סוד 7 המימדים שבבריאה
שהם 7 היכלות הקודש
כנגד 7 רקיעים
כנגד 7 מדורי הגיהנם
זה כנגד זה כאשר ידוע שהבורא התברך נתן את הטוב והרע בעולם הזה בעל מנת לתת לנבראים מקום לעבודה מקום לבחירה ומקום לתיקון - כאשר הבורא לא עושה רע חס ושלום הבורא הוא אהבה מוחלטת ויש ללמוד. בעל מנת לקבל ההטבה והנה אומר הבורא - "סור מרע ועשה טוב ובחרת בחיים". כאשר ידוע שהנברא הוא בעל כח יצירה וכשהנברא חושב מדבר או עושה עשיה הוא מבצע יצירה - הנברא יוצר - ובהתאם לפעולת הנברא אם בקודש אם בחול קורה שהנברא מעתיק ומשפיע כח חיובי או שלילי -טוב או רע לחלל הפנוי ושום דבר לא הולך לבטלה חס ושלום -הנברא הוא יוצר ואם אני יוצר רע בבחירה חופשית למה אני בא בטענות לבורא שרע לי?
כי לכל מעשה יש השלכה - והכל בהתאם לבחירת הנבראים וידוע שגן עדן או גהינם אלו הם "ב" מימדים זה כנגד זה כאשר ב" המדורים מחולקים ל 7 חלקים - כנגד 7 ספירות תחתונים - כאשר ידוע שהאור משתלשל דרך 10 הספירות כאשר 3 ספירות עליונות - כתר, חכמה, בינה - הם מעל עולם הטבע ויש ללמוד - תלמוד עשר הספירות.
והנה הכל תלויי במחשבת הבריאה כנגד מחשבת הנבראים והיכן שהנברא מחשב שם הוא נמצא והנה
אם הנברא מחובר לקודש הוא מחובר ל-7 היכלות דקדושה
ואם הוא מחשב בשליליות - חול - הוא נמצא ב-7 מדורי הגהינם
וככל שהנברא טועה וחוטא יותר הוא יורד ממימד למימד כאשר כל מימד יש לו את המציאות הפרטית שלו כנגד הנברא בפרט וכנגד הנבראים בכלל - לכל מימד יש את המציאות הפרטית והכללית שלו כנגד עצמת החטא כנגד עצמת המצוה והכל נתון לבחירת הנבראים. גן עדן כנגד גהינם זה גם בעולם הזה, לא רק בעולם הבא.
השאלה לאן אני מחובר בחיי היום יום ?
לאיזה מציאות? חיובית או שלילית?
ויש ללמוד - והנה נאמר בתורה הקדושה: "שבע יפול צדיק וקם" ישנם שבעה ארצות כנגד שבעה רקיעים דקדושה וכנגדם שבעה היכלות דקודש וכנגדם שבעה מדורי הגהנם - מקום הקליפות - והנה כך שמותם: זה כנגד זה הטוב כנגד הרע מלמטה למעלה בעולמות כולם:
--
1 - ארץ - רקיע לבנת הספיר - היכל יסוד ומלכות דמלכות - ארץ - מדור ז - קליפת בור -
2 - אדמה - רקיע עצם השמים - היכל הוד דמלכות - אדמה - מדור גהינם ו - קליפת שחת.
3 - ארקא - רקיע נוגה - היכל נצח דמלכות - ארקא - מדור גיהנם ה - קליפת אופל.
4 - גיא - רקיע זכות - היכל תפארת דמלכות - גיא - מדור גהינם ד -קליפת טיט.
5 - נשיה - רקיע אהבה - היכל גבורה דמלכות - נשיה - מדור גהינם ג - קליפת שאול.
6 - ציה - רקיע רצון - היכל חסד דמלכות - ציה - מדור גהינם ב - קליפת צלמות.
7 - תבל - קוד הקודשים - היכל בינה דמלכות - תבל - מדור גהינם א -קליפת תהום רבה.
--
שבעת מימדים אלו הם מקומות רוחנים שעומדים מעל מקומות גשמיים בעולמינו זה בסוד זה כנגד זה ויש לזכור זאת כי ידוע שבכל ארץ בעולם יש שם אנשים וכנגד האנשים האלו יש בריות רוחניות כי אם יש נברא גשמי למטה יש נברא רוחני ששיך לו למעלה והנה בעולם יש שבעה מימדים ובתוך ארץ ישראל יש גם שבעה מימדים כי ידוע שארץ ישראל משולה ללב ואומות העולם משולים לגוף ומה שיש בלב יש בגוף ויש לזכור זאת בכל הלימוד כי הדברים עמוקים לב בתוך לב ואסור לי להרחיב ורק המבין דבר מתוך דבר יוכל לזכות לידיעה שלמה זו.
--
מימד ארץ
--
כנגד קליפת בור: לפני חטא אדם הראשון היה האדם במימד הקודש תחת 7 היכלות הקדושה.
במימד הנקרא - תבל - ששם שלטו עולמות הקודש על עולמות הטומאה שהשתעבדו לקדושה ועקב החטא התהפכו היוצרות ועלתה הטומאה ששלטה על הקדושה והנה עקב החטא ירדו נצוצי הקדושה שהיו אצל אדם להיכלות התחתונים למטה וכשחטא האדם הראשון בעון הברית שהוציא זרעו לבטלה בעץ הדעת "טו"ר - נפל האדם הראשון למימד החשוך ביותר הנקרא ארץ שעולה כנגד - קליפת הבור - כי עד שם הגיע חטאו וידוע שאיפה שאדם חוטא עליו לרדת לשם לתיקון - וזהו העולם התחתון ביותר החשוך ביותר ושם פחד האדם הראשון מאוד כי האור שהיה לו הסתלק עקב חטאו ואז נשאר הוא לבדו מפוחד וכאוב ונכנסה בו יראה גדולה ושם שם הבורא התברך את להב החרב המתהפכת וכיון שהנה נכנסה מיד השבת אחרי החטא שהיה ביום השישי - הרהר האדם הראשון בתשובה ואז זכה לרחמי השם שהעלה אותו ברחמיו למימד שמעל הנקרא אדמה והוא עולה כנגד קליפת - שחת.
--
מימד אדמה
--
כנגד קליפת שחת: ושם במימד האדמה הגיע האדם הראשון כשיצא ממימד ארץ כאשר העולם הזה - אדמה - עדין חשוך אך הוא יותר ממותק בדיניו ממימד הארץ החשוך והנה מתאר ספר הזוהר שבמימד זה ישנם ישויות חוצנים מצד הסטרא אחרא שיצאו עקב פגם הברית של אדם הראשון שמזרעו נולדו מלאכי חבלה אחרי שהוציא זרע לבטלה ובמקום שתבוא נשמה מצד הקודש באה מערכת הטומאה ובנתה כלי טמא על נצוצי הקדושה שיצאו לבטלה השם ישמרינו שנפלו למימדים אלו שידוע שלפני החטא היו עולמות הטומאה מתחת להיכלות הקודש וכתוצאה מהחטא נפלו נצוצות הקדושה שהיו באדם הראשון למקומות תחתונים אלו לשבעה מדורי הגהינם ואז את מה שאדם הראשון הפיל עליו עכשיו לרדת לשם לתיקון ולהעלות חזרה את כל אשר פגם ויש ללמוד לעומק מה בדיוק קרה. אני מקצר כי הדברים עמוקים.
במימד אדמה אומר הזוהר הקדוש ישנם צורת אנשים - חוצנים - רוחניים - שיצאו ונולדו מהאדם הראשון שהיה משמש ברוחין מצד הנקבות שאלו הנקבות הבאות לנבראים בלילה ומוציאין מהם זרע לבטלה בסוד - קרי - ומשם בעולם מימד זה נוצרו שדין ורוחין השם ישמרינו שליצורים אלו אין שמחה והם תמיד בעצבות והם הנקראים מזיקים והם יונקים מקדושת האדם הנמצא תחת פגם הברית .
עוד מספר הזוהר שבמימד הזה מימד האדמה שם נולדו קין והבל ויש ללמוד. ושחטא קין אחרי הריגת הבל נאמר בתורה - "אין גרשת אותי היום מעל פני האדמה לארץ". ועכשיו הדברים ברורים לכל שואל והמבין יבין דבר מתוך דבר.
--
בעולם הזה אדם הראשון עשה תשובה ושם עקב התשובה נולד שת בן אדם וחוה לאחר שתיקן אדם את חטאו כאשר ידוע ש-שת נולד בטהרה והוא מסמל את הקו האמצעי כאשר הבל הוא קו ימין וקין - קו שמאל. ומיד אחרי לידת שת עלה אדם הראשון למימד העליון הנקרא - תבל ששם זוהי הארץ העליונה ששם יש את השראת הקדושה והנה תשובתו שעשה גרמה לו לפסוח על ארבע עולמות הטומאה שעלה ממימד האדמה ישר למימד תבל וזהו קצור הדרך שיכול להגיע לנברא המתקן כי ידוע שאנו בני האדם מתקנים עדין את חטא אדם הראשון עד גמר התיקון לגאולה השלמה ב"ה והנה הדברים גדולים ונפלאים.
--
מימד ארקא
--
כנגד קליפת אופל: במימד זה יש את אור השמש ששם יש קצת גילוי אור הבורא או גחלוי האלקות - ובמקום זה אומר הזוהר הקדוש שאפשר לקצור ולנטוע ברוחניות ובגשמיות - עשית מצוות כאשר הרוח הולכת עם החומר והכל אחד - גשמיות עם רוחניות שישנה עבודה רוחנית הפועלת מתוך עולם החומר שזה עולם התיקון כאשר הנברא עובד את הבורא מתוך הסתר כי עדין לא גמר הנברא להכין כלי שלם בעבודה והנה במימד זה עדין אין קודש המסומל בזוהר ששם אין את שבעת המינים והנה אומר הזוהר שבמימד הזה ישנם חוצנים ישויות אם שני ראשים שהם הפכפכים מאוד והם נדבקים לבני האדם הפוגמים בברית הקודש וההולכים נגד חוקי הבריאה נגד הבורא ותשימו לב שיש היום אנשים הפכפכים בדעותהם ולכן על פי מודעות הנבראים כל נברא מונח במימד קדוש או טמא והכל לפי תיקונו וחטאו ויש ללמוד כי הסודות גדולים המה ואיפה שאמרו לקצר אני משתדל והבורא ירחם כי אנו חייבים במודעות.
--
מצד מימד זה יצאו לעולם כל תולדותיו של קין בן אדם וחוה ויצאו ממנו בריות בעלי שני ראשים כאשר עלינו להבין שבחיצוניות נולדו לו ילדים רגילים אבל עץ הדעת טוב ורע היה מהול בתוכם שהם סוד שני הראשים שהוא סוד הבלבולים שיש לנבראים ואלו הם בריות רוחניות המעוברות בנבראים שחטאו והיום ידוע על הרבה מקרים של תינוקות שיצאו עם שני ראשים או תאומים סיאמים ויש ללמוד דבר מתוך דבר תתבוננו לעומק כי לכל דבר גשמי יש שורש רוחני וזה סוד גדול בבריאה והנה יש לתקן אלו הבלבולים והפרודים שנוצרו עקב חטאים.
--
מימד גיא
--
כנגד קליפת טיט: אומר הזוהר שבמימד זה נמצאים כל הנבראים שחטאו בכבודו של המלך ושם ישנם אנשי דור המבול ששחתו את זרעם לבטלה יסוד המים - מבול - ובמימד זה יש עשירות גדולה וזהו מקום הזהב והאבנים הטובות אבל במקום הזה אין עולם הבא ואין רוחניות ואין קודש וזה מתאים לכל בני האדם שנראים בעולם הזה כעשירים אבל יש להם רק את עולם החומר ואין להם המשכיות בסוד העולם הבא ותתבוננו כאשר מימד זה מחובר למימד הנשיה שסודו מקום השכחה ושם יש בריות חוצנים רוחניים המתלבשים בבני האדם העשירים שהם ריקנים מאמת והם עוברים ממימד השכחה -נשיה למימד גיא - מקום העצבות מקום החושך הרוחני שיש להם והם נקראים רשעים שחושבים רק על האגוהיזם שלהם והם תחת הרצון לקבל לעצמם ללא אפשרות של תיקון והשם ירחם וכל אלו בריות רוחניות שנעשו עקב חטאי האדם נמצאים במדורים האלו כאשר הנברא בגשמיות נראה שהוא פוסע על בעולם הגשמי אבל המציאות האמיתית שלנו היא איפה אנחנו מחשבים ומה מצבינו הרוחני לכל אדם על פי חטאיו יש לו שיכות למימדים אלו כי שוב אני חוזר ואומר שלכל תולדה גשמית יש שורש רוחני הנברא אין לו עינים לראות איפה הוא מונח במימדים כי המימדים האלו סתומים מעיניו אך מי שלומד תורה רואה ויודע ומזהה את מקומו בעל מנת שיוכל להשתמש במימד זה כאמצעי לתיקון חטאיו והנה זהו המימד שבו יש בריות שחטאו בזרע לבטלה שפיכות דמים גילוי אריות והם נקראים משוגעים. כאשר סוד המילה הוא בא משורש: ש-ג-ע ראשי תיבות שפיכות דמים - גילוי אריות - עבודה זרה. נא להתבונן.
--
מימד נשיה
--
כנגד קליפת שאול: במדור זה ישנם בריות חוצנים המתעברים בנבראים ששכחו את מקור החיים, ששכחו את תורת הבורא ומצוותיו הזוהר מתאר אותם כחוצנים בריות נמוכות - קטנות - ננסים - שאין להם חוטם שידוע שהחוטם - אף הנברא - מסמל את חוש הריח העולה כנגד ספירת הדעת והנה חוטם קטוע מסמל חוסר דעת והנה יש להם במקום חוטם ב' נקבים כמו שתי חורים בלבד והנה ידוע שהחוצן היום מתואר ללא חוטם אם עינים גדולות ואם שני חורים במקום אף ולכן העינים הגדולות מסמלות את התאוה הגדולה שהנברא רוצה רק לעצמו שזה נקרא עינים גדולות וכנגדם שני חורים במקום אף כי מי שתחת הרצון לקבל רק לעצמו, הוא מנותק מאור הבורא כי רוצה להשתמש באור הבורא רק לאנכיות שלו ואלו הם רשעים שבעולם הזה כאשר רשע - ראשי תיבות רצון של עצמו וכל מי שבאגוהיזם נמצא במימד הזה במודעות שלו ולכן ישנם היום הרבה אנשים רואים חוצנים ללא חוטם עם עינים גדולות והסיבה שהם רואים מראות אלו היא בגלל שיש להם שיכות למימד הזה בגלל חטאים שלהם וידוע שאדם נמצא איפה שהוא מחשב.
--
ושבע דרגות טומאה שבשבעה מימדים אלו הם הולכים לפי עוצמת החטא כלומר ככל שהחטא גדול יותר המימד שהם נופלים בו עמוק וחשוך יותר.
הרכבה של 7 דרגות חשך סוד גדול. והנה נשיה מלשון שכחה ושם בריות אלו עוברים ממימד טמא למימד טמא והם שוכחים את דרכם ולשם כך הם מסמנים בעולם הגשמי כל מיני סימנים כדי שלא ישכחו את דרכם והנה צולמו לאחרונה הרבה מקומות - בכל רחבי העולם שדות חרוכים אם סמנים מיוחדים ויש להבין עכשיו למה כי בריות אלו יכולים להשפיע על עולם החומר כי הרוחני מעובר בגשמי ויש ללמוד.
--
נשיה מלשון שכחה והנה יוסף הצדיק שנולדו לו אפרים ומנשה אמר יוסף על מנשה - כי נשני אלקים את כל עמלי - וקרא לו מנשה על שם מימד זה כי ידוע שיוסף ירד לבור במצרים שהוא המימד החשוך ביותר ומשם תיקן את היסוד של האדם הראשון שיוסף נקרא צדיק על שם תיקון הברית שעשה והנה עכשיו נוכל להבין למה זרקו האחים את יוסף לבור ואני מקצר.
סלחו לי כי הדברים כמיני אין סוף טוב אנחנו ממשיכים.
והנה עולם הנשיה שם מקום הסובלים ממות קליני זה לפי עניות דעתי בלבד כאשר הם נמצאים בתיקון גדול ויש ללמוד וכנגדם ישנם אנשים שיש להם מחלת השכחה וכל אדם שלא זוכר את מציאותו או שוכח לפעמים נמצא שיש בו חטא שקשור למימד הזה וכל אחג עליו לבדוק את מקומו בקודש.
--
מימד ציה
--
כנגד קליפת צלמות: זהו מקום מאוד יבש ששם ישנם חוצנים וכנגדם בריות יפות מאוד כמו באירופה - שבדיה ששם אנשים מאוד מאוד יפים למראה ושם יש הרבה יובש רוחני ובמימד זה רוצים הבריות הרוחניות כנגד הגשמיות לשתות ממקורות מים רבים וכל רצונם הוא לינוק ממערכת הקדושה שבארץ ישראל - מים חיים. והנה הבריות שמה לא נהנים משתית המים שיש להם כי הם מרים - ולכן הם זקוקים לינוק מהיהודי שבקודש ולכן מחטיאים הם את בני האדם ודרך נקודת היהודי לאחר שחוטא הם יונקים כמו פרעה במצרים שהטיל גזירה על כל הבן הילוד היאורה תשליכוהו כי היאור מסמל את העולם הזה שהוא הרצון לקבל לעצמינו והבן היהודי הוא נקודת הקודש ולכן רצה פרעה לבטל את נקודת השפעת הבנים כדי שיוכל לינוק את האור מהנקבות - כי את הבת תחיון - פרעה לא רוצה שהיהודי ישפיע ויתן לנוקבא בקודש כי במקרה כזה תתבטל נוכחותו או קיומו ולכן בנים הם נקודות ההשפעה שעל ידם מגיע השפע לנקבות ומיד נבנה כלי ראוי לאור הבורא ותפקיד פרעה למנוע זאת מהיהודי
כי הרע תמיד שואל את היהודים - מה העבודה הזו לכם? ויש להכאות את שיניו.
--
מימד תבל
--
כנגד קליפת תהום רבה: מקום ארץ ישראל מקום הקודש מקום הארץ העליונה ששם הגיע האדם הראשון מקום בית המקדש ושם יש בריות מצד הקודש ואלו הם מלאכי הבורא מצד הקודש לסוגיהם וזהו מקום הרחמים בינה דמלכות ששם כל הדינים חוזרים לשורשם והנה מלשון לבת סוד המלכות המתוקנת סוד גמר התיקון בעזר השם ושם יש בריות הנקראים צדיקים ואלו הם אוהבי הבורא שעברו כברת דרך ארוכה ותקנו את כל נצוצות הקדושה שנפלו לטומאה ולכן יש שכר לפעולתך אמר השם כל הישועות.
--
סיכום: למדנו שלכל מקום גשמי יש שורש רוחני - מימד שכנגדו ולכל בריה. מצד היהודי ישנו שורש רוחני קדוש ומצד נבראי אומות העולם יש שורש רוחני מצד הארצות.
כפי שלמדנו הטוב כנגד הרע שידוע שעם ישראל הוא אור לעומת אומות העולם שהם הגוף והכל אחד, כי לכל אחד יש תפקיד ולכל אחד נתנה משימה ויש את הלב ולעומתו הגוף וכולנו בניו של אדם הראשון. מכיון שלכל אדם יש שיכות מהאדם הראשון עליו לתקן את בחינתו בהתאם לתיקונו ולכן ישנם נצוצות מצד הלב - ישראל וישנם נצוצות מצד הגוף -אומות העולם.
והנה תחילה לאחר חטא אדם נפלו הנצוצות לעולמות השבירה והתיקון כאשר תחילה ירדו שורשי הנשמות שהם נשמות כלליות כמו נח - אברהם וכו'...
לאחר שהמשיכו לחטוא ולא תקנו גדלו הפרטים עד שהיום ישנם מליוני נצוצות ליהודים ולגויים שלכל אחד יש את תיקונו ומקומו. והדברים ארוכים, אני מקצר (סלחו לי).
לכן כל נברא יהודי עליו לרדת למקום החסרון שאלו הם שבעה מימדי הטומאה ולעלות את חלקו ואת תיקונו כל אחד כפי שנגזר עליו מההשגחה העליונה ולכן יש הסבר היום ליהודי החילוני שידוע שכל אחד שבא לעולם הזה בגלגול מתחיל מאיפה שסיים ולכן מי שהתאמץ מאוד יוכל לסיים את תיקונו, אך בלי מודעות אין מצב שנצליח.
--
לכן עלה בדעתי לכתוב דברים אלו אולי נתעורר ונקבל התבוננות אישית ונתפקח, אמן.
הנה היום אנשים רואים חוצנים ועבמים ולמדנו עכשיו שהעולם הזה בנוי מטוב ורע זה כנגד זה וכל מה שהנברא רואה בעולם הזה מסמל נקודה פנימית אצל המתבונן והכונה אם אני רואה חוצנים עבמים עלי להבין שבתוכי אני נמצא במימד טמא שעלי לעשות תיקון כפי שעה האדם הראשון כי מה שהיה הוא שיהיה.
והנה ישנם נבראים שהם צדיקים והם זוכים לגילוי מלאכים מצד הקודש הנקראים מגידים - אליהו הנביא - משה רבינו אברהם אבינו ועוד זה כנגד זה וכפי שרואים בקודש כך רואים בטומאה. כי שזרק משה את המטה נהפך המטה לנחש והנה פרעה צחק ומיד קרא לחרטומיו שגם המטה שלהם נהפך לנחש ולכן כנגד פעולה בקודש תמיד יש את הפעולה ההפוכה - טומאה - בבריאה. וזאת כדי להביא איזון לבריאה.
והנה הצדיקים רואים מלאכי עליון והחוטאים רואים מלאכי תחתון - קדוש כנגד טמא ונכון כל המראות שאנשים רואים עבמים וחוצנים אלו הם אותם בחינות של מקום הנבריאם והעינין הוא איפה אנחנו מחשבים החול או בקודש ולכן נתתי לפניכם אחים ואחיות יקרים סרטים לצפיה שבהם תוכלו לראות את סוד החוצנים מהיכלות הטמאה ותקבלו מודעות עצמית ורק תלמדו ותדעו שהבורא התברך ממלא את כל המציאות כולה ואין עוד מלבדו.
בבקשה לא לעשות עבודה זרה ולא לחשוב שיש את הבורא וגם יש עבמים או תחשבו שהעולם הזה הפקר חס ושלום נאמר: אנכי הויה אלקיך אשר הוצאתיך מארץ מצרים שאין עוד מלבדו.
ומיד נאמר לא יהיה לך אלהים אחרים על פני - והכונה אפילו שאתה רואה בעיניך הגשמיות עבמים או חוצנים תבין שהם תולדות שהבורא עשה לצורך התיקון והנסיון ואל תחשוב שיש שתי רשויות חס ושלום בבריאה כי אין עוד מלבדו.
--
השבח לבורא התברך שזיכה אותי לקדש את שמו בכל העולמות כולם כי אין עוד מלבדו. השבח והכבוד לבורא התברך כי לישועתו קיוינו וציפינו כל היום שנזכה ללמוד וללמד לשמור ולעשות.
--
מתוך האתר
http://www.ben-yakir.com/
http://www.ben-yakir.com/
0 תגובות:
הוסף רשומת תגובה